Friday, 12 December 2014

sb kahan kuch lala o gull mai numaya'n ho gaien
khak mai kya soratain ho'n gi k pinha'n ho gaien
سب کہاں کچھ لالہء گل میں نمایاں ہوگئیں
خآک میں کیا صورتیں ہوں گی کہ پنہاں ہوگئیں

yahan Ghalib husn k josh e namo aur shoq e numayish ki by tabi ki wazahat kr rahe hain ...
aik zahiri matlab tu ye hi hua k khaki khak mai mil kr khak nhi ho jata bl k grmi e husn sy dobara pur hararat ho jata hai , dobara namo pata hai ....
batini pehlu sy dekha jaye tu jese kaha jata hai k insan nam sy nhi kam sy pehchana jata hai , yad rakha jata hai ...
os k aamal o afa'al hi dunya mai os k nam ko tabindagi o rakhshandigi bakhshtay hain....
sb kahan ....han kuch kuch sortain apny husn e aamal ki bina pr ta abad sorat e sham'ma o gull , firoza'n o numaya'n rehti hain....

ba qol Imam Bakhsh Nasikh....

ho gaye dafan hazaro'n hi gull andam is mai
is liye khak sy hotay hain gulista'n paida

یہاں غالب حسن کے جوشِ نمو اور شوقِ نمائش کی بیتابی کی وضآحت کررہے ہیں ۔۔۔۔
ایک ظآہری مطلب تو یہ ہی ہوا کہ خآکی خآک میں مل کر خآک نہیں ہوجاتا بلکہ گرمیء حسن سے دوبارہ پُر حرارت ہوجاتا ہے ، دوبارہ نمو پاتا ہے ۔۔۔
باطنی پہلو سے دیکھا جائے تو جیسے کہا جاتا ہے کہ انسان نام سے نہیں کام سے جانا جاتا ہے ، یاد رکھا جاتا ہے ۔۔اس کے اعمال و افعال ہی دنیا میں اس کو تابندگی و رخشندگی بخشتے ہیں ۔۔۔۔
سب کہاں ۔۔۔ہاں کچھ کچھ صورتیں اپنے حسنِ عمل کی بناء پر تاابد صورتِ شمع و گل فروزاں و نمایاں رہتی ہیں ۔۔۔۔

بہ قول امام بخش ناسخ۔۔۔
ہوگئے دفن ہزاروں ہی گل اندام اس میں
اس لیے خآک سے ہوتے ہیں گلستاں پیدا

No comments:

Post a Comment