Tuesday, 11 November 2014



From Bang e Dra .....Khizr e Rah...

ہو رہا ہے ایشیا کا خرقہ دیرینہ چاک
نوجواں اقوام نو دولت کے ہیں پیرایہ پوش
ho raha hai asia ka kharqae dereena chak
nojawa'n aqwam e nou dolat k hain peraya posh

kharqa e dereena chak hona ....apny aaba e huq posh k naqsh e qadam sy ro grdani krna ... aqwam e nou bajaye tameer , takhreeb ba aamada hain , aisi takhreeb jis ka khud ko un ko bhi sha'or nhi ...
خرقہء دیرینہ چاک ہونا اپنے آبائے حق پوش کے نقش قدم سے روگردانی کرنا , اقوامِ نَو بجائے تعمیر ،تخریب بہ آمادہ ہیں ایسی تخریب جس کا خود ان کو شعور بھی نہیں ۔۔۔

Iqbal ki Kharqa e dereena sy murad Iqbal ka mil'li wehdat py aitiqad hai ...ye nazam aalam e islam ki zawal pazeeri py Iqbal ka marsiya hai ، 
iqbal mil'lat e islamiya k sd chak perhan py ashk bar hain...
اقبال کی خرقہء دیرینہ سے مراد اقبال کا ملی وحدت پہ اعتقاد ہے ، یہ نظم عالمِ اسلام کی زوال پذیری پہ اقبال کا مرثیہ ہے ۔۔۔اقبال ملت اسلامیہ کے صد چاک پیرہن پہ اشک بار ہیں ۔۔۔۔

گرچہ اسکندر رہا محروم آب زندگی
فطرت اسکندری اب تک ہے گرم نائونوش
gr cheh iskandar raha mehroom aab e zindagi
fitrat e iskandari ab tk hai garm e na o nosh

Sikander e Aazam...Alexdender ...jis ny pori dunya py hukmarani k khuab dekhay thy ...jo 11 sal masroof e jang raha , jis ny kabhi shikast ka mou na dekha ...mout k aagy har gaya .
dunya dar is haqeeqat ko jan'nay k bad bhi dunya hi ki fateh mai lagy hain....
سکندرِ اعظم ، الیگزینڈر جس نے پوری پہ حکمرانی کے خواب دیکھے تھے جو 11 سال مصروفِ جنگ رہا ، جس نے کبھی شکست کا منہ نہ دیکھا موت کے آگے ہار گیا ۔ دنیا دار اس حقیقت کو جاننے کے بعد بھی دنیا ہی کی فتح میں لگے ہین ۔۔

بیچتا ہے ہاشمی ناموس دین مصطفی
خاک و خوں میں مل رہا ہے ترکمان سخت کوش
bechta hai Hashmi namos deen e Mustafa S.A.W
khak o khon mai mil raha hai turkaman e sakht kosh

pehli jang e azeem k bad shorisho'n ka dor jb Muslmano'n py museebato'n k pahar toot paray thy , jb momin muslman na raha , jb muslman mai eiman na raha , wo arab jahan islam ka zahoor hua tha dushmanan e islam k hatho'n kath putli bn gaya tha,
Farman e Khuda e Pak ''Allah ki ras'si ko mazboti sy thamay raho aur aapas mai tafraq na dalo'' sy ro grdani , aik Allah ,aik Rasool, aik Quran py mut'tahid hony k bajaye zati aghraz o maqasid ki pasbani ki ja rahi thi ...
پہلی جنگ عظیم کے بعد شورشوں کا دور جب مسلمانوں پر مصیبتوں کے پہاڑ ٹوٹ پڑے تھے جب مومن مسلمان نہ رہا ، جب مسلمان میں ایمان نہ رہا وہ عرب جہاں اسلام کا ظہور ہوا تھا دشمنانِ اسلام کے ہاتھوں کٹھ پتلی بن گیا تھا ، فرمانِ خدائے پاک ''اللہ کی رسی کو مضبوطی سے تھامے رہو اور آپس میں تفرقہ نہ ڈالو '' سے روگردانی ، ایک اللہ ایک رسول ، ایک قرآن پہ متحد ہوننے کے بجائے ذاتی اغراض و مقاصد کی پاسبانی کی جارہی تھی

آگ ہے، اولاد ابراہیم ہے، نمرود ہے
کیا کسی کو پھر کسی کا امتحاں مقصود ہے
aag hai ,oulad e Ibrahim hai ,namrood hai
kya kisi ko phir kisi ka imtiha'n maqsood hai

yaha'n Iqbal waqi'aati mushahidat sy nateeja nikaltay hain k aaj bhi alao dehak raha hai , aaj bhi Ibrahim ko nazer e aatish krna maqsood hai , aaj bhi taghoti zanjeero'n sy jakar bandiya'n jari hain....sawal ye hai k kya aaj oulad e Ibrahim ka amal ،Ibrahim A.S ka ilim ho ga....? ? ?
یہاں اقبال واقعاتی مشاہدات سے نتیجہ نکالتے ہیں کہ آج بھی الاؤ دہک رہا ہے ، آج بھی ابراہیم کو نذرِ آتش کرنا مقصود ہے ، آج بھی طاغوتی زنجیروں سے جکڑ بندیاں جاری ہیں سوال یہ ہے کہ کیا آج اولاد ابراہیم کا عمل ، ابراہیم کا علم ہوگا ؟؟؟
 

No comments:

Post a Comment